sobota, 14 września 2013


Liebster Blog


Paulina i Patryk, prowadzący blog http://fandango.xpedia.pl/ przyznali mi serduszko, zapraszając do wspólnej zabawy. Za co bardzo im dziękuję.



Wyróżnienie Liebster Blog Award jest przekazywane przez nominowanego kolejnym 11 blogerkom lub blogerom, jako uznanie za „dobrze wykonaną robotę”. Celowo przyznawane jest „mniejszym” blogom o mniejszej liczbie zaglądających i obserwujących lub takich, które działają od niedawna – tak, by też miały szansę na zaistnienie w blogowej społeczności.
 Osoba wyróżniona odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog nominowała do wyróżnienia, a następnie również wyróżnia 11 blogów informując o tym w podziękowaniu za wyróżnienie i jednocześnie zadając swoje 11 pytań nominowanym. Nie można nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.
A oto moje odpowiedzi na zadane przez Paulinę i Patryka pytania:


1.      Gdybyś mógł/mogła pójść na randkę z aktorem/ką – kto by to był?

Z nikim. Mój mąż mi wystarcza. Ale gdybym musiała, pod groźbą śmierci, to może z Johnny Deppem :)

2.      Jakie jest najszybsze zwierzę świata?

Jaguar

3. Stoisz w miejscu. Przesuwasz się 10 km na południe, następnie 10 km na wschód, następnie 10 km na północ i znajdujesz się znów w tym samym miejscu, w którym zaczynałeś/aś. Co to za miejsce?

Nie ma sposobu, bym przesuwając się w ten sposób, znalazła się w tym samym miejscu :) 

4.  W jakiej kategorii określasz swój blog (podróżniczy, kulinarny etc.)?

Podróżniczy

5.      Nowy Jork czy Paryż?

Nowy Jork, bo Paryż już widziałam.

6.      Jaką książkę zabierasz ze sobą gdy gdzieś wyjeżdżasz?

Zwykle podróżniczo-reportażową, np. Hugo-Badera albo tę do której często lubię zaglądać „Samsarę” Tomka Michniewicza

7.      Za czym najbardziej tęsknisz gdy nie ma cię w domu?

Za mężem oczywiście.

8.      Kot czy Pies?

Kobieta-kot, człowiek-pies. Pies. Nie, kot. Nie, chyba jednak pies… nie umiem wybrać.

9.      Dlaczego pies?

Za mądrość, przywiązanie, posłuszeństwo, miłość w oczach.

10.  Gdybyś miał/a szansę urodzić się jeszcze raz i wybrać miejsce urodzenia – czy byłaby to Polska?

Nie. Stanowczo jakiś ciepły kraj. Może dodatkowo anglojęzyczny? Nie miałabym wówczas problemów z nauką języka i z niemal każdym na świecie mogłabym się dogadać

11.  Czy uważasz, że Polakom brakuje patriotyzmu?

Nie wiem. Ja jestem mieszkańcem całego świata, nie tylko Polski. Kocham więc cały świat i jemu całemu jestem wierna. Czy brak mi patriotyzmu?


A teraz moje pytania do nominowanych przeze mnie: 

1.      Łapiesz złotą rybkę. Ale masz tylko jedno życzenie, zamiast trzech i nie może być to prośba o trzy następne. O co prosisz.

2.      Kim chciałeś/aś być jak dorośniesz i czy ci się to udało (jeśli w ogóle dorosłeś/dorosłaś)

3.      Gdzie chcesz być za 20 lat?


4.      Najpiękniejszy widok/miejsce, które dotychczas udało ci się zobaczyć.

5.      Jaka cecha u ludzi najbardziej cię irytuje?


6.      Bycie w podróży czy dotarcie do jej celu?


7.      Pracować, by żyć czy żyć, by pracować?

8.      Trzy miejsca, które chciałbyś/aś odwiedzić. Uzasadnij wybór.

9.      Twój ulubiony blog.

10.  Zaczęłam/zacząłem pisać blog, bo…


Nominowane blogi:

1.      Kasia i Marcinowi www.pocztowkazpodrozy.pl
2.      Pewnego Razu w Chile http://pewnegorazuwchile.co
4.      Paulinie za smakowite zdjęcia http://www.tofunapatyku.pl/
5.      Wojtkowi za trafne przemyślenia http://www.mysleiczuje.pl/
6.      Kolejnej Kasi za piękne historie, poruszające listy i cudowne zdjęcia http://www.katarzynatolwinska.com/
7.      Marcie http://podrozeodkuchni.pl/
8.      Pawłowi http://travelerlife.com.pl/